Nowości w KonektoSmart

Platforma KonektoSmart ciągle się rozwija. Systematycznie wprowadzamy nowości i usprawnienia, zarówno w panelu biura, jak i w panelu klienta. Zmiany wynikają z dostosowania do aktualnych przepisów i z ewaluacji systemu, prowadzonej z biurami rachunkowymi współpracującymi z nami. Wprowadzane usprawnienia są odpowiedzią na potrzeby i propozycje naszych klientów.  

Zobacz, co wprowadziliśmy w systemie w kolejnych miesiącach. Zaglądaj tu regularnie, bo informacja o nowościach będzie na bieżąco uzupełniana.

Szczegółowe informacje o wprowadzonych nowościach wraz z instrukcją jak z nich korzystać, znajdziesz w linkach zamieszczonych pod wpisem z danego miesiąca.

Październik 2023

1. Zakładka „Wewnętrzne” w sekcji „Dokumenty”.

2. Informacja do biura jeśli klient doda lub zmodyfikuje dokument w zamkniętym miesiącu
3.  Dodanie do menu opcji „Wystaw fakturę korygującą”
4. Kwota płatności za usługi księgowe w Zestawieniach
5. Pobieranie zestawień w pliku xls
6. Łączenie dokumentów w formatach jpg, gif, pdf 
7. Załączenie dokumentu w przypadku przypomnień o fakturze od biura księgowego
8. Nota korygująca

Wrzesień 2023

  1. Zestawienia – zaznaczanie kolumn nieużywanych w firmie
  2. Możliwość pobrania zaznaczonych dokumentów w pliku xls
  3. Pobieranie dokumentów z wybranego zakresu
  4. Filtr stanu faktur od biura
  5. Łączenie dokumentów do jednego PDF
  6. Informacja o nowych wiadomościach na liście firm
  7. Ukrywanie kolumn w zestawieniach
  8. Zarządzanie spisami z natury
  9. Załączanie dokumentu do wiadomości po dodaniu faktury od biura
  10. Możliwość pobrania zaznaczonych dokumentów w pliku xls
  11. Informacja o duplikatach przy ręcznym wypełnianiu danych
  12. Możliwość edycji treści przypomnienia dla faktur
  13. Pobieranie dokumentów z wybranego zakresu
  14. Wysyłka kopii e-maili wysyłanych do kontrahentów
  15. Przenoszenie dokumentu pod inny miesiąc i zmiana typu w formularzu OCR
  16. Importowanie przelewów – uzupełnianie niezmapowanych rekordów

Lipiec 2023

1.Wiadomości dwukierunkowe
2. Wyłączanie dwukierunkowych wiadomości
3. Dodanie numeru BDO na fakturze sprzedażowej
4. Formularz OCR w panelu klienta
5. Wyłączanie OCR-a
6. Nowa zakładka z komunikatami o błędach w panelu klienta

Maj 2023

1.Wysyłka wiadomości – dodatkowe filtry

2. Dodanie do zestawienia osoby dodającej dokument

3. Wysyłka wiadomości e-mail w przypadku problemów z wysyłką informacji do klientów

4. Nowa zakładka z komunikatami o błędach

5. Zakładka „Pomoc”

6. Możliwość dodania podatku od nieruchomości

7. Dodanie informacji o formie zapłaty na liście faktur sprzedażowych

8. Wyeksponowanie ikonki grupowego rozliczania faktur
i dodanie podpisów do ikon

Marzec 2023

1. Uruchamianie OCR na żądanie (Panel biura księgowego)

2. Dodanie stawek ryczałtu w formularzu OCR

3. Eksport dokumentów zakupu/sprzedaży do xls w panelu biura księgowego

4. Powiadomienia push o zestawieniach, podatkach i składkach ZUS

5. Dodanie kolumny w panelu biura księgowego sprzedaż – data wysłania przez klienta

6. Otwieranie faktur wystawionych w module faktur w nowym oknie w panelu klienta

7. Dodanie języka ukraińskiego do systemu

8. Dodanie języka niemieckiego do systemu

9. Wyłączenie opcji pokazywania na pulpicie klienta informacji o fakturze od biura

10. Powiadomienie klienta o dokumentach, w przypadku dodawania faktury od biura do panelu klienta