Platforma KonektoSmart ciągle się rozwija. Systematycznie wprowadzamy nowości i usprawnienia, zarówno w panelu biura, jak i w panelu klienta. Zmiany wynikają z dostosowania do aktualnych przepisów i z ewaluacji systemu, prowadzonej z biurami rachunkowymi współpracującymi z nami. Wprowadzane usprawnienia są odpowiedzią na potrzeby i propozycje naszych klientów.
Zobacz, co wprowadziliśmy w systemie w kolejnych miesiącach. Zaglądaj tu regularnie, bo informacja o nowościach będzie na bieżąco uzupełniana.
Szczegółowe informacje o wprowadzonych nowościach wraz z instrukcją jak z nich korzystać, znajdziesz w linkach zamieszczonych pod wpisem z danego miesiąca.
Październik 2023
1. Zakładka „Wewnętrzne” w sekcji „Dokumenty”.
2. Informacja do biura jeśli klient doda lub zmodyfikuje dokument w zamkniętym miesiącu
3. Dodanie do menu opcji „Wystaw fakturę korygującą”
4. Kwota płatności za usługi księgowe w Zestawieniach
5. Pobieranie zestawień w pliku xls
6. Łączenie dokumentów w formatach jpg, gif, pdf
7. Załączenie dokumentu w przypadku przypomnień o fakturze od biura księgowego
8. Nota korygująca
Wrzesień 2023
- Zestawienia – zaznaczanie kolumn nieużywanych w firmie
- Możliwość pobrania zaznaczonych dokumentów w pliku xls
- Pobieranie dokumentów z wybranego zakresu
- Filtr stanu faktur od biura
- Łączenie dokumentów do jednego PDF
- Informacja o nowych wiadomościach na liście firm
- Ukrywanie kolumn w zestawieniach
- Zarządzanie spisami z natury
- Załączanie dokumentu do wiadomości po dodaniu faktury od biura
- Możliwość pobrania zaznaczonych dokumentów w pliku xls
- Informacja o duplikatach przy ręcznym wypełnianiu danych
- Możliwość edycji treści przypomnienia dla faktur
- Pobieranie dokumentów z wybranego zakresu
- Wysyłka kopii e-maili wysyłanych do kontrahentów
- Przenoszenie dokumentu pod inny miesiąc i zmiana typu w formularzu OCR
- Importowanie przelewów – uzupełnianie niezmapowanych rekordów
Lipiec 2023
1.Wiadomości dwukierunkowe
2. Wyłączanie dwukierunkowych wiadomości
3. Dodanie numeru BDO na fakturze sprzedażowej
4. Formularz OCR w panelu klienta
5. Wyłączanie OCR-a
6. Nowa zakładka z komunikatami o błędach w panelu klienta
Maj 2023
1.Wysyłka wiadomości – dodatkowe filtry
2. Dodanie do zestawienia osoby dodającej dokument
3. Wysyłka wiadomości e-mail w przypadku problemów z wysyłką informacji do klientów
4. Nowa zakładka z komunikatami o błędach
5. Zakładka „Pomoc”
6. Możliwość dodania podatku od nieruchomości
7. Dodanie informacji o formie zapłaty na liście faktur sprzedażowych
8. Wyeksponowanie ikonki grupowego rozliczania faktur
i dodanie podpisów do ikon
Marzec 2023
1. Uruchamianie OCR na żądanie (Panel biura księgowego)
2. Dodanie stawek ryczałtu w formularzu OCR
3. Eksport dokumentów zakupu/sprzedaży do xls w panelu biura księgowego
4. Powiadomienia push o zestawieniach, podatkach i składkach ZUS
5. Dodanie kolumny w panelu biura księgowego sprzedaż – data wysłania przez klienta
6. Otwieranie faktur wystawionych w module faktur w nowym oknie w panelu klienta
7. Dodanie języka ukraińskiego do systemu
8. Dodanie języka niemieckiego do systemu
9. Wyłączenie opcji pokazywania na pulpicie klienta informacji o fakturze od biura
10. Powiadomienie klienta o dokumentach, w przypadku dodawania faktury od biura do panelu klienta