Zwiększone bezpieczeństwo kont
Wprowadziliśmy dodatkowe zabezpieczenia informujące dodatkowo użytkownika poprzez aplikację na smartfonie o zmianie hasła lub adresu e-mail.
Usprawnienia KSeF
Umożliwiliśmy ponowną wysyłkę faktur do KSeF, zarówno pojedynczo, jak i zbiorczo. Usprawniliśmy system automatycznego wysyłania zaległych faktur każdego dnia. Dodaliśmy link do weryfikacji faktury w KSeF i możliwość drukowania kodów QR na fakturach w kilku językach. Komunikaty o błędach KSeF są teraz bardziej zrozumiałe.
Przypomnienia o dokumentach

Przypomnienia mailowe o brakujących dokumentach są teraz bardziej precyzyjne – pojawia się dodatkowo informacja do kiedy należy dostarczyć dokumenty (wysyłana w mailach i smsach – jeśli ta data nie zostanie ustawiona, nie pokazujemy tej informacji klientowi).
Nowa zakładka „płatności”

W panelu biura księgowego dodaliśmy dedykowaną zakładkę „Płatności” z przejrzystą tabelą i szczegółami należności za KonektoSmart. Po najechaniu myszą na status firmy (aktywna/nieaktywna), możemy zobaczyć historię aktywności danej firmy.
Status digitalizacji dokumentów (OCR) dla klientów biur

Klienci mogą teraz zobaczyć status przetwarzania dokumentu (OCR) bezpośrednio w systemie.
Nowe typy dokumentów
W module faktur są teraz dwa nowe typy dokumentów: „rachunek” oraz „paragon niefiskalny”.
Podsumowanie kwot
w dokumentach

Widok listy dokumentów został rozszerzony o szybki podgląd łącznych kwot płatności, co ułatwia analizę danych finansowych.
Pieczątki firmowe

Klient biura wystawiający fakturę, może dodać swoją pieczątkę, która pojawi się na wygenerowanym dokumencie. Pieczątkę można ustawić w sekcji Moje dane.
Szybki podgląd statusu firmy
W panelu biura, po wejściu w szczegóły wybranej firmy, obok jej nazwy widoczna jest ikonka w kolorze zielonym lub czerwonym.

- Zielona ikonka oznacza, że firma jest aktywna.

- Czerwona ikonka – że firma jest nieaktywna.
Dzięki temu od razu po wejściu do panelu wiadomo jaki status ma dana firma – bez potrzeby dodatkowego sprawdzania.
Wyszukiwanie danych kontrahenta przy wystawianiu faktur i w formularzu OCR (panel klienta i biura)


Zmieniliśmy nieco widok wyszukiwania danych kontrahenta, chcieliśmy podkreślić i oddzielić wizualnie tę opcję, funkcjonalność pozostaje taka sama. Dodatkowo dodaliśmy wyszukiwanie po numerze KRS. W zależności od wybranego identyfikatora wyszukujemy dane w bazie GUS lub VIES.