Kategorie
Co nowego w KonektoSmart

Co nowego w KonektoSmart – kwiecień 2020

Dodawanie dokumentów przez klienta

Podczas dodawania dokumentu klient może stworzyć do niego opis, który zobaczy biuro księgowe. Może również dodawać dokumenty do innego miesiąca niż aktualny.

Możliwe jest dodawanie dokumentów z różnych zakładek (sprzedażowe, zakupowe oraz inne) w jednym okienku. Domyślnie ustawiona jest ta zakładka, w której został kliknięty przycisk ”+ Dodaj dokument”.

Dla dokumentów “Innych”, stworzone zostało dodatkowe pole “typ” (lista płac, umowa zlecenie, umowa o dzieło, urlopy, deklaracja zus, pit, inne).

Zmiana w dopuszczalnych typach przesyłanych dokumentów z zakładki “Inne”:  pdf, doc, odt, xls, ods, jpg, jpeg, gif, png, tiff, zip.

Dodatkowe opcje dokumentów w panelu klienta, w zakładce „Inne”

Dodany został kalendarz zakresowy do filtrowania dokumentów, oraz wyszukiwanie po typie dokumentu, np. lista płac, umowa itp.
Klient może usunąć tylko te dokumenty, które sam dodał i nie ma takiej możliwości przy dokumentach otrzymanych od biura księgowego.

Możliwość ponownej wysyłki linka aktywacyjnego do klienta biura

Jeśli klient skasował swój mail aktywacyjny, lub twierdzi, że takiego nie otrzymał, biuro księgowe może ponownie wysłać mu link aktywacyjny, wchodząc na panel danej firmy w zakładkę „Użytkownicy” i klikając w link „wyślij email aktywacyjny”.

Umożliwienie dodania/edytowania użytkownika bez adresu e-mail

Do tej pory nie można było stworzyć użytkownika bez adresu email. Obecnie w przypadku kiedy w programie księgowym istnieje właściciel/wspólnik przypisany do firmy, ale nie ma adresu email, jego dane są pobierane i tworzone jest konto bez maila. Biuro musi wejść na danego użytkownika w panelu KonektoSmart i dodać adres email ręcznie, oraz aktywować tego użytkownika.

Dodawanie dokumentów przez biuro księgowe

Biuro księgowe może przesyłać klientom dokumenty oraz dodawać do nich opisy.
Domyślnie dokumenty dodawane są na aktualny miesiąc, ale można to zmienić i np. w maju przesłać zaległy dokument z marca. Dla dokumentów “Innych”, stworzone zostało dodatkowe pole “typ” ( np. lista płac, umowa itp.) Typy można dowolnie edytować i dodawać własne. 

Przenoszenie dokumentów pod inny miesiąc w dokumentach Innych

Biuro księgowe może przenosić dokumenty, które są dodane w zakładce “Inne”, pod dowolny miesiąc. Pomoże to w uporządkowaniu otrzymywanych i dodawanych dokumentów.

Dodanie widoku listy dla dokumentów sprzedażowych i zakupowych

Dokumenty znajdujące się pod firmami w panelu biura, można obecnie przeglądać nie tylko w formie miniatur, ale również wygodnej listy.

Masowe akcje dla dokumentów

Opcja ta, ułatwia zatwierdzanie i usuwanie dokumentów grupowo. Poprzednio można było wykonywać akcję tylko dla jednego dokumentu, jest to więc usprawnienie, które jeszcze bardziej przyspieszy komunikację z klientami.

Zmiana w generowaniu nazwy pliku dla faktur

Obecnie nazwa faktury, wyświetlana jest w następującym schemacie: numerfaktury nazwakontrahenta.pdf