Kategorie
Samouczek KonektoSmart

Pytania i odpowiedzi

W tym wpisie odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania.


Chcę wypróbować KonektoSmart – jak to zrobić?

Pierwszy krok, to rejestracja poprzez formularz aktywacyjny.

Na email otrzymasz wiadomość z linkiem do pobrania programu KonektoSync. Służy on do zaciągania danych z programu księgowego i wyświetlania ich w KonektoSmart. Po otwarciu programu zobaczysz wskazówki jak dokonać poprawnej instalacji.

W tym artykule znajdziesz wskazówki jakie informacje wpisać, aby Twój program księgowy poprawnie połączył się z KonektoSmart
Po pierwszej konfiguracji dane będą aktualizowały się automatycznie.

Czy okres próbny wiąże się ze zobowiązaniami?

Absolutnie nie. Przez cały miesiąc możesz korzystać z podstawowych funkcji systemu zupełnie za darmo.
Po tym czasie masz 14 dni, aby przejść do wersji pełnej.
Jeśli nie zdecydujesz się na ten krok, Twoje konto i wszystkie dane zostaną usunięte

Jak naliczane są opłaty?

W KonektoSmart płacisz za każdą aktywną firmę, bez względu na ilość użytkowników do niej przypisanych. Samodzielnie decydujesz która firma jest aktywna, możesz to ustawić w danych firmy w panelu biura.

Faktura za korzystanie z systemu wystawiana jest “z dołu” na koniec miesiąca. Przykładowo jeśli przejdziesz na pełną wersję systemu w czerwcu i będziesz mieć aktywne firmy, fakturę za nie otrzymasz w lipcu.

Co jeśli na liście obsługiwanych programów nie ma tego, z którego korzystam?

Ciągle rozwijamy system i integrujemy go z kolejnymi programami księgowymi.
Zachęcamy do napisania na adres kontakt@konektosmart.pl
i zgłoszenia nam swojego programu do integracji.

Oczywiście nadal możesz wypróbować KonektoSmart, ręcznie uzupełniając dane, które Twoi klienci zobaczą w systemie.

Czy podczas okresu próbnego mogę korzystać ze wszystkich funkcji systemu?

Okres próbny pozwala na dodanie do systemu maksymalnie 100 firm, a przestrzeń dyskowa ograniczona jest do 5GB.
Korzystanie z modułu faktur również jest ograniczone, ponieważ wystawione faktury będą posiadały napis “Wzór”.

Czy podczas okresu testowego mogę przejść na pełną wersję?

Oczywiście. Możesz przejść do pełnej wersji systemu, nie płacąc za aktywne firmy aż do końca testów.
Opłata naliczana jest wtedy tylko za opcje dodatkowe, które włączysz, takie jak faktury, logo firmy w aplikacji, czy zwiększenie przestrzeni dyskowej.

Czy moduł faktur włączany jest dla wszystkich klientów, czy mogę to zrobić dla poszczególnych klientów?

Moduł faktur włączany jest indywidualnie. Możesz to zrobić w ustawieniach danej firmy w panelu biura.