To już nasz kolejny, październikowy przegląd nowości. Zapraszamy do zapoznania się z nimi i skorzystania z nowych funkcji!
1. Zakładka „Wewnętrzne” w sekcji „Dokumenty”.
Dodaliśmy nową zakładkę, w której biuro może dodawać pod każdą firmą tzw. dokumenty wewnętrzne. Klient nie będzie miał do nich dostępu i nie będzie widział po swojej stronie takiej zakładki.
2. Informacja do biura jeśli klient doda lub zmodyfikuje dokument w zamkniętym miesiącu
W ustawieniach w panelu biura znajduje się nowy przełącznik, dzięki któremu biuro otrzyma wiadomość e-mail, jeśli klient doda lub zmodyfikuje dokument w miesiącu, który wcześniej zamknął.
3. Dodanie do menu opcji „Wystaw fakturę korygującą”
Klienci korzystający z modułu faktur, mogą teraz szybciej wystawić fakturę korygującą. Wystarczy, że przy fakturze, która wymaga korekty klikną w trzy kropki, a w rozwiniętym menu pojawi się opcja „Wystaw fakturę korygującą”.
4. Kwota płatności za usługi księgowe w Zestawieniach
Biura, które dodają faktury za usługi księgowe do paneli klientów, widzą teraz w tabeli zestawień kwotę brutto do zapłaty i numer dodanej faktury.
5. Pobieranie zestawień w pliku xls
Klienci biura mogą pobierać swoje zestawienia przychodów i kosztów w postaci plików xls.
6. Łączenie dokumentów w formatach jpg, gif, pdf
Zarówno po stronie biura jak i klienta, można obecnie zaznaczyć do połączenia dokumenty w różnych formatach, np. jpg z pdf. Połączony dokument ma format pdf.
7. Załączenie dokumentu w przypadku przypomnień o fakturze od biura księgowego
Jeśli biuro dodaje do panelu klienta faktury za usługi księgowe i ma włączone przypomnienia o zapłacie faktury, klient otrzyma na e-mail wraz z przypomnieniem załącznik z dokumentem.
8. Nota korygująca
Dodaliśmy nową opcję podczas wystawiania faktur, czyli dodanie noty korygującej.