W KonektoSmart wprowadziliśmy kilka nowości, w tym wiadomości dwukierunkowe.
Wiadomości dwukierunkowe
To wygoda i przyspieszenie komunikacji dla obu stron!
Do tej pory tylko biuro mogło wysyłać wiadomości do klientów, teraz również klienci mogą w ten sposób komunikować się z biurem.
Nową opcję znajdziemy w zakładce „Wiadomości”.
Jest ona dostępna z poziomu panelu online klienta oraz aplikacji mobilnej.
Wyłączanie dwukierunkowych wiadomości
Biuro może wyłączyć dwukierunkowe wiadomości globalnie dla wszystkich firm wchodząc w Ustawienia>Komunikacja z klientem>Wiadomości (dwukierunkowe).
Dodanie numeru BDO na fakturze sprzedażowej
W ustawieniach panelu klienta można dodać numer BDO, który będzie generował się przy wystawianiu faktury pod danymi sprzedawcy.
Formularz OCR w panelu klienta
Od teraz klienci mogą wesprzeć pracę księgowych i poprawiać dane z formularza OCR z poziomu panelu online. Nadal tylko biuro może zatwierdzać dokumenty.
Wyłączanie OCR-a
Biura, które nie chcą korzystać z OCR-a dokumentów, mogą wyłączyć tę opcję wchodząc w Ustawienia>Konfiguracja OCR. Wyłączenie lub włączenie tej opcji nie wpływa na koszty korzystania z KonektoSmart.
Nowa zakładka z komunikatami o błędach w panelu klienta
Klient, który wysyła faktury wystawione z modułu faktur do kontrahentów, będzie wiedział, jeśli przy wysyłce pojawi się jakiś błąd. Komunikaty o błędach będą widoczne w zakładce „Komunikaty”, tak jak w panelu biura.