Aktywacja konta klienta

Używanie KonektoSmart przez klienta biura księgowego wymaga wcześniejszego utworzenia i aktywowania konta klienta. Konto tworzy biuro, aktywacja konta jest po stronie klienta.

Utworzenie konta klienta

Aby aktywacja konta klienta była możliwa, w panelu biura księgowego musi zostać utworzone takie konto z danymi klienta i jego adresem e-mail [1], na który zostanie przesłany link aktywacyjny.

Klient z rolą firma, przypisaną przez biuro, widzi w swoim panelu wszystkie dane firmy i wspólników.

Jeżeli biuro przypisze klientowi rolę wspólnik, widzi on jedynie dane firmy i swoje, natomiast nie widzi danych pozostałych wspólników (jeżeli tacy są w firmie).

Aktywację konta można przeprowadzić tylko poprzez przeglądarkę internetową. Z aplikacji na Androida można jedynie zalogować się do panelu klienta.

Rys.1. Utworzenie konta klienta w panelu biura

Mail aktywacyjny

Po utworzeniu konta w panelu biura automatycznie zostanie wygenerowany i przesłany do klienta e-mail z linkiem aktywacyjnym. W mailu zamieściliśmy krótką informację o opcjach platformy i możliwościach korzystania z niej, z odnośnikami do bardziej szczegółowych objaśnień.

Aby zalogować się do konta, należy kliknąć link aktywacyjny [2].

Rys.2. Mail z linkiem aktywacyjnym

Ustawienie hasła do logowania

Po aktywacji konta wyświetli się okno, w którym należy wpisać swoje nowe hasło zawierające minimum 8 znaków, a następnie zatwierdzić zmianę przyciskiem Zapisz hasło [4].

U dołu strony znajduje się informacja dotycząca plików cookies i polityki prywatności. Po zapoznaniu się z tymi tekstami należy je zaakceptować przyciskiem Akceptuję [3].

Rys.3. Ustawienie nowego hasła

Jeżeli ustalanie nowego hasła przebiegło prawidłowo, w kolejnym oknie odczytasz komunikat o sukcesie. Tu będzie już możliwe zalogowanie się do panelu po wpisaniu adresu e-mail (login) i ustalonego wcześniej hasła. Logowanie potwierdź przyciskiem Zaloguj [5].

Rys.4. Okno logowania do panelu klienta

Aplikacja na Androida

W mailu z linkiem aktywacyjnym zawarta jest również informacja o korzystaniu z KonektoSmart poprzez aplikację na urządzenia mobilne, którą można pobrać bezpośrednio ze wskazanego w mailu linku Aplikacja KonektoSmart na Androida [6].

Aplikacja dostosowana jest do urządzeń mobilnych z Androidem. Użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem iOS mogą korzystać z panelu klienta w wersji webowej (poprzez przeglądarkę internetową).

Rys.5. Aplikacja KonektoSmart na Androida

W aplikacji na urządzenia z Androidem, okno logowania będzie miało standardową formę jak na rysunku poniżej. Wpisz w poszczególne okienka swój adres e-mail oraz hasło i potwierdź to przyciskiem Zaloguj się. Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, to nie ma problemu. System prześle Ci je ponownie, jeżeli klikniesz tekst – Nie pamiętam hasła.

Rys. 6. Okno logowania w aplikacji na Androidzie

Teraz możesz już korzystać z systemu KonektoSmart.