Końcówka sierpnia, to kolejne zmiany w platformie – sprawdź nowe funkcjonalności, które dodaliśmy.
1. Tabela z zestawieniami
Aby biuro księgowe miało większą przejrzystość jakie informacje i kiedy zostały wysłane lub dodane do panelu klienta, stworzyliśmy tabelę kontrolną. Można ją konfigurować wybierając z listy kolumny, lub dodając własne. Ułatwi to kontrolę nad danymi klientów i komunikacją z nimi.
Obecnie funkcjonalność jest udostępniona w wersji BETA do testów, w razie uwag prosimy o zgłoszenia.
Z poziomu tabeli można zatwierdzać dane oraz wysyłać te zatwierdzone.
Konfiguracja tabeli jest bardzo prosta, wystarczy zaznaczyć rodzaj danych, które mają się w niej prezentować. Można również dodać własne kolumny i wpisywać notatki lub przełączać status przyciskiem.
Dodatkowo istnieje możliwość przefiltrowania firm po danych niezatwierdzonych o podatkach, składkach ZUS i bilansach.
Uwaga – ta opcja pokazuje niezatwierdzone dane tylko z widocznych kolumn.
2. Integracja z programem Ognik
Od teraz osoby korzystające z programu Ognik, mogą wdrożyć automatyzację dzięki integracji z KonektoSmart.
3. Pobieranie składek ZUS z programu Optima
Biura księgowe niekorzystające z Płatnika, mogą automatycznie pobierać dane o składkach ZUS z programu Optima przez KonektoSync.
4. Dodanie nowych opcji podatku
i składki ZUS
Dodaliśmy do systemu pobieranie i wysyłanie informacji o podatku
PIT-8AR oraz VAT-9M.
Co dalej?
Tak jak zapowiadaliśmy ostatnio, intensywnie pracujemy nad OCR-em dokumentów, aby pod koniec września móc przedstawić jego pierwszą wersję do przetestowania przez biura księgowe.
Dodatkowo tworzymy opcję przypisywania klientów do pracowników oraz pracujemy nad możliwością pobierania pliku JPK_VAT.