Biura, które mają ustawiony swój serwer pocztowy do wysyłki wiadomości i korzystają przy tym z poczty Gmail, mogą otrzymać komunikat o błędzie. Opisujemy jak krok po kroku zmienić ustawienia poczty Gmail, aby wiadomości wysyłały się poprawnie.
Nawet jeśli wcześniej poczta działała poprawnie, błąd może się pojawić, ponieważ google co jakiś czas „zmusza” użytkowników do zwiększenia bezpieczeństwa korzystania z poczty, szczególnie przy masowych wysyłkach maili. Jeśli na po zalogowaniu do panelu zobaczysz na pulpicie taki błąd, postępuj według naszej instrukcji.
Instrukcja krok po kroku
Aby móc znów wysyłać wiadomości przez KonektoSmart, wykonaj poszczególne kroki:
- Podwójna autoryzacja
Do wygenerowania hasła dla aplikacji, Google wymaga ustawienia weryfikacji dwuetapowej. Jeżeli jeszcze z niej nie korzystasz, to instrukcję znajdziesz w poniższym linku:
https://support.google.com/accounts/answer/185839
2. Ustawianie hasła do aplikacji
Drugim krokiem jest ustawienia hasła do poczty email na urządzeniu według instrukcji: https://support.google.com/accounts/answer/185833
Przy wyborze aplikacji i urządzenia należy ustawić następujące dane:
Wygenerowane hasło znajdujące się na żółtym polu wklejamy w panelu klienta, wchodząc w Ustawienia/Konfiguracja poczty.
KonektoSmart nie będzie miało dostępu do Twojej poczty, jest to jedynie uprawnienie do wysyłki maili z poczty Gmail przez tę aplikację.
Jeśli na pulpicie widzimy jakieś informacje o problemach w wysyłce spowodowane tym błędem, należy ponowić wysyłkę danych do klientów.
W razie problemów można kontaktować się z naszym zespołem:
- Telefon 575 706 395
- E-mail support@konektosmart.pl/ kontakt@konektosmart.pl
- czat na stronie konektosmart.pl